שדרגו את חווית הסיור שלכם עם טעימות יין ביקב לה פורה בלאנש | La Forêt Blanche lfbwinery.comlfbwinery.com

יקב לה פורה בלאנש בתרגום מצרפתית לעברית – היער הלבן. הצבע הלבן מסמל ביהדות את האור, הטוב והחסד. חכמינו אומרים שבבית המקדש השלישי עיקר הקרבנות  מנחות מהצומח. מנחה כלולה מסולת, שמן ויין. העיקר זה היין.

Image thumbnail

טעימות יין יקב

ראשיטעימות יין יקב

טעימות יין יקב

סיור טעימות ביקב – כך תמצאו את הסיור המתאים לכם

היין והיקבים בישראל התפתחו מאד בעשור האחרון והם חלק מרשת עולמית של יקבים, הפזורים בכל חלקי הארץ, מצפון הארץ ועד חלקה הדרומי ישראל מייצרת היום יין ביותר מ-200 היקבים שבה, כאשר חלק מהיקבים הללו הם וותיקים ואפילו עתיקים מאד שיש להם חלק חשוב בהקמת המדינה, בעוד שאחרים הם יקבי בוטיק חדשים שהוקמו על ידי ישראלים נלהבים מרקעים שונים. מרבית היקבים בארץ כיום פתוחים למבקרים בצורה כזו או אחרת, בין אם הם כוללים מרכז מבקרים מסוגנן ביקב גדול ובין אם זהו יקב בוטיק קטן ומשפחתי עם ייצור מצומצם. סיור טעימות ביקב הוא דרך מצוינת ללמוד על המקום ועל היין, המיוצר בו, והזדמנות גם להכיר נופים חדשים בישראל, שנמצאים ממש מולו.

לצאת לסיור ביקבים – סיור בישראל

אם אתם רוצים לצאת לסיור טעימות ביקב, חשוב שתדעו שישנם בישראל חמישה אזורי יין, כולל באזור היותר מדברי שלה, אזור שעבור רבים נחשב לשכוח אל. למרות שישראל מדינה קטנה שאפשר לסיים אותה בנסיעה של יום אחד, מומלץ להקדיש את הזמן, למי שרוצה לחקור את נושא היינות, לאזור אחד בכל פעם ואפילו להתמקד ביקב אחד בלבד או בכמה יקבים הסמוכים זה לזה. כך תוכלו ליהנות מאפשרות של טעימות יין יקב באזור שאתם פחות מכירים או חולמים להגיע אליו וטרם הזדמן לכם, ובדרך לשלב גם סיור בישראל.

ביקור בכל יקב סיור וטעימות של יינות, המיוצרים במקום, לא חייב להיות אך ורק של עבור המומחים בתחום, המבינים היטב ביינות ובייצורם. גם אם אינכם מבינים דבר ביין או בקושי שותים מהמשקה המשובח הזה, סיור וטעימות ביקב הוא בהחלט דרך נפלאה לבלות בנעימים במסגרת קבוצתית, ארגונית או אפילו במסגרת פרטית קטנה. סיור שכזה יאפשר לכם ליהנות מאטרקציה מקסימה, שאותה אפשר לשלב בכל טיול באותו אזור או במסגרת אירוע חגיגי מיוחד.

 

לשלב סיור ביקב במסגרות ובנסיבות שונות

טעימות יין ביקב הן פתרון מושלם לכל אירוע ולכל חגיגה. אם אתם מתכננים יום חגיגי כחלק ממסיבת יום הולדת של אחד מבני המשפחה, תוכלו לשלב ביקור בכמה או יקבים או יקב טעימות יין של יינות משובחים וגם סיור, שמספק לכם את כל הנתונים והמידע החשוב אודות היין ואודות המקום עצמו. סיור יקב טעימות יין הוא גם פתרון ליום כייף לעובדים, ולא משנה מהו גודל הקבוצה. אפשר לשלב טיול קצר בסביבה ולקנח אותו בסיור שכזה. ואם אתם קבוצה של חברים, חובבי יינות או מתעניינים בתחום, סיור טעימות יין הוא בהחלט הדרך הנכונה לבלות בנעימים. כך תוכלו לבלות זמן איכות ביחד עם כל החברים ו”על הדרך” להתנסות ביינות שונים וגם גבינות, שיוגשו לכם בצד כתוספת מושלמת.

ואם אתם רוצים לפנק את בת הזוג שלכם במתנה קצת אחרת וליהנות מיום רומנטי מיוחד, סיור כזה הוא פתרון לא רע בכלל. אתם ובת הזוג שלכם תוכלו ליהנות יחדיו מכמה שעות זוגיות, כולל סיור חווייתי וטעים ביקב מקסים. בדקו היטב את האזור שנמצא סביבו וחפשו אטרקציות מתאימות שניתן לשלב לאחר או לפני הביקור בו.

 

סיור ביקב טעימות יין

יקב לה פורה בלאנש – הזדמנות ליהנות מסיור שכולו חוויה לכל החושים

יקב לה פורה בלאנש, שממוקם בדרום, במושב בית יתיר, מזמין אתכם לסיור מקסים, הכולל טעימות של חמישה יינות משובחים והפתעות נוספות. ביקב תמצאו מרכז מבקרים, ובמסגרת הסיור המוצע במקום תוכלו לבקר בחדר החביות ולצאת לסיור קצר ברצפת הייצור. אי אפשר שלא לציין גם את החנות עצמה, שבה מוצעים לכם מבחר נהדר של יינות טובים, שאותם תוכלו לרכוש לעצמכם או כמתנה לאנשים שאתם אוהבים. ואם שכחתם משהו, אל דאגה. החנות האינטרנטית של הייקב היא דרך טובה להשלים את החסר ולרכוש יינות נוספים אם רוצים. לסקירת האפשרויות השונות המוצעות לכם באתר חנות היקב, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים אודות הסיורים במקום, היינות הנמכרים ומענה לשאלות אחרות, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 077-9969898.

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share