גאים ומתרגשים - דביר קברנה סוביניון זכה במדליית הארד בתחרות היין החשובה בעולם - יקב לה פורה בלאנש lfbwinery.comlfbwinery.com

יקב לה פורה בלאנש בתרגום מצרפתית לעברית – היער הלבן. הצבע הלבן מסמל ביהדות את האור, הטוב והחסד. חכמינו אומרים שבבית המקדש השלישי עיקר הקרבנות  מנחות מהצומח. מנחה כלולה מסולת, שמן ויין. העיקר זה היין.

Image thumbnail

בלוג

ראשילה פורה בלאנשגאים ומתרגשים – דביר קברנה סוביניון זכה במדליית הארד בתחרות היין החשובה בעולם

גאים ומתרגשים – דביר קברנה סוביניון זכה במדליית הארד בתחרות היין החשובה בעולם

גאים ומתרגשים  – דביר קברנה סוביניון זכה במדליית הארד בתחרות היין החשובה בעולם

אהבת הקהל חשובה לנו, אתם שלוגמים כל בקבוק יין באירוע שהוא תמיד מיוחד עבור מישהו, גם אם זו סתם ארוחת ערב פשוטה וטעימה עם החברים, המשפחה או כשאתם רוצים להכניס קצת רומנטיקה לחיים שלכם, אתם המטרה שבגללה אנו יוצאים מוקדם לכרמים ומשקיעים חודשים ארוכים בכל יין. עושה לנו טוב לחשוב שכל בקבוק שנפתח מסמל משהו עבור מישהו.

אבל לפעמים ההכרה מגיעה ממקומות שונים, כזו היא תחרות הדיקנטר, או בקיצור-  DWWA התחרות שמתקיימת בלונדון באופן מסורתי משנת 2004 מטעמו של מגזין דיקנטר, אולי מגזין היין הנחשב ביותר בתעשייה העולמית. DWWA היא התחרות הגדולה ביותר בעולם, כזו ש-170 בוחני היין שלה, לא פחות, טועמים יותר מ-18,000 יינות שונים! בקבוקים מכל העולם נשלחים במיוחד לתחרות כשכולם מנסים שהיין שלהם שנטעם באנונימיות מוחלטת תחת כללים מחמירים, יזכה לציון גבוה ובמדליה ויקבל דברי שבח מהשופטים. 

דווקא בגלל זה התרגשנו לגלות שבתחרות האחרונה בשנת 2021, שאליה שלחנו את הקברנה סובניון שלנו מסדרת דביר היוקרתית, דווקא בתחרות הזו היין שלנו זכה במדלית ארד עם ציון 89, כשהוא מצליח לגבור בדרך על אלפי בקבוקים שונים מעשרות מדינות. השופטים העניקו ליין כאמור את מדליית הארד והוסיפו עליו שלל תיאורים כמו, “בשלות וריכוז פרי ברורים עם קסיס, עלים ותווי יוד מלוחים, עם שפע של חומר.”

בואו ונספר לכם קצת על היין – דביר קברנה סוביניון הופק מ-100% ענבי קברנה סוביניון מגפנים בוגרות שגדלו בכרם היחידני “שְׂדֶה כָּלֵב”, זהו יין עשיר וקטיפתי שענביו נבצרו בבציר ידני וסלקטיבי, יין שהתיישן והתבגר בחביות עץ צרפתיות ואמריקניות במשך 12 חודשים ובוקבק ללא סינון כלל. דביר קברנה הוא יין הדגל שלנו שנמכר במחיר של 120 שקלים בלבד, מתוך מטרה להנגיש גם את היין מהמדרגה הכי גבוהה שלנו,שכעת זכה גם להכרה בינלאומית, לכל כיס.

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share