יקב לה פורה בלאנש זוכה בפרס אשכול הזהב 2020 - יקב לה פורה בלאנש lfbwinery.comlfbwinery.com

יקב לה פורה בלאנש בתרגום מצרפתית לעברית – היער הלבן. הצבע הלבן מסמל ביהדות את האור, הטוב והחסד. חכמינו אומרים שבבית המקדש השלישי עיקר הקרבנות  מנחות מהצומח. מנחה כלולה מסולת, שמן ויין. העיקר זה היין.

Image thumbnail

בלוג

ראשילה פורה בלאנשיקב לה פורה בלאנש זוכה בפרס אשכול הזהב 2020

יקב לה פורה בלאנש זוכה בפרס אשכול הזהב 2020

תחרות אשכול הזהב היא ה-תחרות הנחשבת ביותר ליינות וליקבים ישראלים.
בתחרות ה- 18 שנערכה השנה, מתוך 291 יינות שונים שנבחנו ונבדקו על ידי 24 שופטים, הכריזו על כך שיקב לה פורה בלאנש זוכה בשתי מדליות עבור שני יינות ייחודיים.

בקטגוריית הבלנדים הלבנים, זכה היין החדש שלנו- אריאל 2019 , יין לבן ממסך ייחודי המבוסס על ענבי ויוניה (80%) ושנין בלאן (80) זוכה אשכול הזהב.
בקטגוריית הבלנדים האדומים, זכה דביר קש”מ 2017, ממסך שהופק משילוב ענבי קברנה סוביניון (45%) ושיראז (33%) מכרם יחידני, והשלמה של מרלו (22%).

בחירה מעולה לשולחן החג-דביר קש”מ 2017- יתאים במיוחד למנות דגים לרבות סלומון, דגים מעושנים, דגים ברוטב מזרחי או “על האש”, נוסף על כך יתאים עבור מנות בשריות עשירות ושומניות כמו אסאדו, נקניקיות מרגז בחריפות ים תיכונית.

גם אתר YNET בחרו ביין אריאל לבן 2019 ואיך לא, ביער הלבנון 2017 כיין נכון לפתוח איתו את השנה החדשה.
אחרי שטעמו יותר מ-400 בקבוקים, נבחרו 34 בקבוקים בלבד הראויים להציג את ‘פרי הגפן’ על השולחן החגיגי. והיינות של לה פורה בלאנש ביניהם.
על פי YNET, יער הלבנון החדש (בציר 2017) מפתיע שוב לטובה, הוא המתנה הטובה ביותר שניתן לשמור לעוד כמה שנים וליהנות מהטעם שהוא ירכוש עם השנים.
לצד יער הלבנון גם אריאל לבן 2019 זוכה למחמאות רבות, כיין קליל, קיצי, הרמוני ונעים.
אז אם אתם מחפשים את היין המושלם ביותר לחג, מזמינים לטעום  את היינות שלנו. 

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share